Search

Pripreme
za maturu 2021.

Pripreme za maturu 2021.

Priprema za državnu maturu iz matematike - A i B razina

Odaberite grupne ili individualne pripreme po cijenama od 25 do 75 kuna po satu!

Saznaj više

Učenici natjecatelji i kako im dati vjetar u leđa

Učenici natjecatelji i kako im dati vjetar u leđa

 

Učenici koji su uspješno savladali školsko gradivo iz matematike, a pritom im se to isto gradivo i nije činilo suviše teško i naporno idealni su kandidati za natjecanja iz matematike. Za uspjeh na natjecanjima od učenika se očekuje da svoj talent kontinuirano razvija, a napredak u razvoju ovisi o nekoliko bitnih parametara među kojima se posebno ističe kvaliteta profesora. Naime, uz lošeg profesora koji ne zna pomoći učeniku u otvaranju novih matematičkih vidika, sav prirodni talent učenika pada u vodu, stagnira, nema prostora za razvijanje, ograničen je. S druge strane, kvalitetan profesor pun znanja učeniku može iznimno pomoći u širenju njegovih spoznaja, sposoban je predlagati učeniku razne zanimljive teme i time ga puno više zainteresirati za matematiku kao znanost.

 

Među instruktorima na portalu eMatematika nalazi se velik broj onih koji su aktivno sudjelovali na brojnim razinama natjecanja iz matematike te svojim bogatim znanjem i iskustvom sigurno mogu pomoći Vašem djetetu u dodatnom razvijanju matematičkih sposobnosti.

 

Iznimno je bitno razjasniti da instrukcije iz matematike nisu isključivo za one koji se muče s određenim gradivom ili koji imaju nejasnoća oko zadataka. Jedna od glavnih odlika matematike je upravo njena "šarolikost". Svaki matematički problem može se riješiti na više načina, ovisno o našoj vlastitoj interpretaciji. Instrukcije iz matematike se stoga mogu shvatiti i kao rasprava o određenim načinima rješavanja, kao i izmjena naših doživljaja i shvaćanja problema pred kojim se nalazimo. Sagledavanje problema iz različitih kuteva općenito je najbolji i najkvalitetniji pristup jer doprinosi boljem razumijevanju, a razvija analitičnost i kreativnost.

 

Pri tome valja imati na umu da cilj održavanja instrukcija s nadarenim učenicima nije u tome da instruktor odmah otkrije rješenje nekog problema, već da navodi učenika da sam dođe do određenih zaključaka. Taj put je ispravan jer učenik promišlja i samostalno analizira te donosi zaključke koje naknadno komentira s instruktorom.

 

Za kraj navedimo kako postoje mnoga znanstvena istraživanja koja tvrde kako se djeca s razvijenim matematičkim sposobnostima odlično snalaze u stvarnim životnim problemima upravo zbog razvijene analitičnosti i pristupa problemu koji podrazumijeva promatranje istog iz više kuteva. Također, razvijeno matematičko razmišljanje pokazalo se u visokoj korelaciji s brzinom i kvalitetom donošenja odluka, kao i logičkim zaključivanjem i povezivanjem.

 

Ukoliko pokraj sebe imate mladog genijalca i želite mu pomoći u produbljivanju matematičkih spoznaja te razvijanju njegovog talenta slobodno nam se javite.

 

Vaša eMatematika